העידן הטכנולוגי מזמן לנו קמפיינים מסוגים שונים במדיות השונות: אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, קמפיינים בדיוור (אי-מייל), שימוש בסרטוני וידאו וכו׳.
לכל שיטה כזו של פרסום שיווקי יש יתרונות וחסרונות, ודומה שכדי להפיק את המקסימום מאסטרטגיית השיווק שלכם כדאי יהיה לחלק את העוגה בין כל השיטות ולא לזנוח אף אחת.
ה-sms אמנם לכאורה אינו חידוש טכנולוגי אלא להפך – נתפס בעיני רבים כאופצית ההתקשרות האחרונה (כחלופה לאפליקציות מסרים אחרות כדוגמת Whatsapp), אבל היתרונות של שיווק באמצעותו ברורים ומובנים.
אנחנו מכירים את זה היטב, הטלפון הנייד מלווה אותנו לכל מקום ונמצא איתנו במרבית הזמן. גם אם הלכנו מהחדר אל הסלון – כנראה שהמכשיר הנייד ילווה אותנו בדרכנו הארוכה. ולכן בהסתכלות שיווקית מדובר ביתרון עצום, שכן המשתמש אליו אנחנו מכוונים את המסרים נמצא בסבירות גבוהה לצד הכלי ממנו יקבל את המסר השיווקי שלנו.
עם עלייתו של חוק הספאם לפני מספר שנים, הפסיקו מחלקות השיווק להחזיק במאגרי מידע וברשימות תפוצה רחבות של לקוחות פוטנציאלים. היום, אנחנו בוחרים בקפידה את מי להכניס לרשימה הזו ולמעשה רק אם משתמש הקצה בחר להיות חלק מהמאגר הוא אכן יהיה שם. העובדה הזו מייצרת לנו קהל לקוחות ממוקד שכבר מכיר את שירותינו ומוצרינו ומעוניין לשמוע מאיתנו על חידושים, מבצעים ועדכונים.
מנתונים שעולים מהלשכה המרכזית למידע צרכני של אוניברסיטת בוקרשט כפי שהתקבלו בשנת 2015, עולה כי 94 מהודעות ה-sms שמשתמש יקבל לטלפון שלו הוא אכן יפתח ויקרא. בשונה ממדיות אחרות ובראשן דיוור באמצעות דואר אלקטרוני, מדובר בנתון מדהים.
אתה לא צריך לדעת לעצב, להעביר מסרים שיווקיים באמצעים חזותיים – אך ורק מילים כתובות ומסר חד,ברור ומשכנע, כזה שידבר אל הלקוחות הפוטנציאליים שלך ויעשה את העבודה.
לסיכום, גם כשאנחנו מוצפים במדיות ובפלטפורמות חדשות מדי שנה לפרסום והפצת מסרים שיווקיים, אל לנו לשכוח שאפיק ה-sms הוא ערוץ לגיטימי, חי ובועט ליצירת קמפיינים ממוקדים טובים עם אחוזי הצלחה גבוהים.