menu
עמוד הבית
שירותי SMS
מאמרים
איזור אישי
צור קשר



שימושים שונים של SMS בתקשורת מול לקוחות בעסק

sms עסקי

ה-sms הוא כלי יעיל מאוד בעיקר בגלל הזמינות שלו וההמצאות שלו רוב רובו של הזמן בקרב המשתמש. הוא כלי שמאפשר תמיד לקבל תמונת מצב מהלקוח לגבי מה שקורה ברגע זה ממש.
לכן, לא פלא שעסקים, חברות וארגונים רבים בוחרים להשתמש בפלטפורמת ה-sms כדי לקדם תהליכים שונים ולקבל מידע. ריכזנו עבורכם כמה שימושים נפוצים של הטכנולוגיה הזו בקרב עסקים וארגונים שונים.

אישורי הגעה לכנסים / אירועים

אנחנו מכירים את זה היטב דווקא מעולם לא-עסקי – עולם החתונות. נסו לדמיין מתי בפעם האחרונה הוזמנתם לחתונה ולא נתבקשתם בשלב כזה או אחר לעדכן ״כמה משתתפים יגיעו״ לאירוע. הדבר נפוץ גם בעולם העסקי בכנסים / אירועים / תור או פגישה שנקבעו מראש ועוד.

סקרי שביעות רצון מהשירות

בביקור האחרון שלנו במוסך, בהזמנה האחרונה שביצענו דרך האתר של רשת הפיצה החביבה עלינו או אפילו בסיום שיחה עם נציג השירות בחברת התקשורת אליה אנו מנויים – סבירות גבוהה שנקבל הודעת sms עם שאלה המבקשת מאיתנו לדרג את רמת שביעות הרצון שלנו מהשירות שקיבלנו וכמה החוויה השירותית היתה חיובית עבורנו. זוהי דרך פשוטה, יעילה ובתפוצה רחבה לאסוף נתונים ולבצע את סקר שביעות הרצון (החלופה היא כנראה שיחת טלפון או ממשק אינטרנטי כלשהו) וכמו כן מאוד קל ונוח לאסוף ולנתח את הנתונים שמתקבלים.

קופונים והטבות

בעל עסק יכול לשמור על קשר עם לקוחותיו באמצעות הענקת הטבות או הנחות דרך קופון המתקבל בהודעת sms. אנו רואים את השימוש בדרך הזו בעיקר ברשתות אופנה וברשתות מזון.

עדכונים והודעות

העסק מקיים מבצע חיסול מלאי? יש מחר השקה של מוצר חדש בעסק? בעזרת הודעות טקסט תוכלו לעדכן את קהל הלקוחות ולהפיץ את הבשורה. למעשה בלחיצת כפתור אחת השמועה מתפשטת והמסר עובר בקלות וביעילות לקהל שאתם מגדירים ומעוניינים בו.

תזכורות והתראות

לקוחות קבעו פגישה אצלכם במשרד ואתם רוצים לתזכר אותם יום לפני קיומה של הפגישה? תוכלו לעשות זאת בקלות ובפשטות. הניסיון מלמד שעדכון ותזכורת לגבי פגישה באמצעות sms מנעה במהלך ההסטוריה מבוכות רבות.

פנייה לשירות / הפנית שאלות מצד הלקוחות אל העסק

כאן אין צורך שנרחיב מאחר וזהו נושא בפני עצמו, אבל בגדול מדובר על ערוץ נוסף באמצעותו יכול הלקוח לפתוח קריאה לשירות, להעביר מסר אליכם כצרכן, לייצר אינטראקציה חדשה כדי לקבל שירות בצורה נוחה וקלה.

 

השימושים שהזכרנו הם רק חלק מתוך מעגל רחב הרבה יותר של אפשרויות לשמירה על קשר עם הלקוחות באמצעות sms, נרחיב עוד ועוד במאמרים הבאים.