menu
עמוד הבית
שירותי SMS
מאמרים
איזור אישי
צור קשר



שיווק ב-SMS גם בקרב ארגונים לא מסחריים

שיווק sms

העולם מתקדם, טכנולוגיות באות והולכות, חלקן נשארות. פלטפורמות מובייל רבות כדוגמת טלמרקטינג הולכות והופכות יותר ויותר לא רלוונטיות. שיווק סלולארי, תמיד היה שם וכנראה שבשנים הקרובות גם יהיה, הדור שמגיע, וזה כלל לא משנה איך נכנה אותו, רגיל לשיווק סלולרי, רגיל להשתמש בסמארטפון כחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלו. הכל הרי נעשה שם: פנאי, קריאה וצריכת תוכן, בנקאות, קניות, חיפוש מסעדות ועוד ועוד.

הנתונים מאוד מעניינים בהקשר הזה. מחקר שנערך בשיקגו מספר לנו כי הצעירים (גילאי 18-30) שולחים בממוצע 170 מסרוני טקסט ביום (בפלטפורמה כלשהי, לאו דווקא SMS).

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה חדשה ומעניינת, כאשר גם ארגונים וגופים שאינם מסחריים מבינים את הפוטנציאל ומזהים את השיווק הסלולרי כאופציה טובה לפנות אל הקהל הצעיר. כנסיות, ארגוני זכויות בעלי חיים, פוליטיקאים ועוד מגוון רחב של ארגונים ללא מטרות רווח וללא כוונות מסחריות עושים את השימוש בטכנולוגיית ה-SMS, והאמת היא שהדיווחים שמגיעים מספקיות השירות בארה״ב מלמדות על אחוזים יפים מאוד של הענות או פעולה בעקבות הקמפיינים ב-SMS: מעל 21% אינטראקציה מתוך ההודעות שנשלחו. אחוז מאוד מאוד מכובד לכל הדעות.

במדינות באירופה נפוץ גם השימוש בקרב תנועות חברתיות ותנועות נוער. 82% מהתנועות חברתיות ללא כוונות רווח שנדגמו בסקר שנערך מטעם מכון ״Optal״ הלונדוני מדווחות כי עשו שימוש בפלטפורמות מבוססות SMS בשלוש השנים שקדמו לסקר על בסיס חודשי, ו-93% מתוך התנועות הללו הצהירו כי בכוונתן להמשיך ולהשתמש בפלטפורמה זו בהמשך כדרך לתקשר עם הקהל עליו רוצים להשפיע.