menu
עמוד הבית
שירותי SMS
מאמרים
איזור אישי
צור קשר



מענה אנושי לעסקים

מענה אנושי לעסקים

מענה טלפוני אנושי לעסקים הוא שירות מתקדם וחכם עבור כל בעל עסק אשר בוחר לייעל את העסק באופן משמעותי. מעבר לעובדה שהוא חוסך בהוצאות השוטפות של העסק ומעבר לכך שהוא חוסך לך זמן יקר במהלך היום (זמן ניהול) –  הוא פשוט מקפיץ את התוצאות העסקיות. נותני השירות במוקד מענה אנושי לעסקים נבחרים בקפידה ועובדים ע"פ תסריט שיחה שהוכן בהתאמה אישית לעסק. במילים אחרות, המוקד מספקת לך שירותי מזכירה ומכירות, רק בעלות פחותה בהרבה.

מענה טלפוני אנושי לעסקים – מתאים לכל עסק

אם גם אתה בעל עסק, לא משנה אם עסק מתחיל או עסק ותיק, עסק גדול או עסק קטן – שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים מתאים לכולם. נותני השירות במוקד עוברים סינונים נרחבים ועוברים קורסים והשתלמויות שונות על מנת שיגיעו הכי מוכנים לענות לכל שיחה נכנסת של כל לקוח. אתה בתור בעל עסק יכול להיות שקט ורגוע, ולהתפנות לניהול השוטף של העסק. מתי שרק תרצה תוכל לקבל את ההודעות שנאספו עבורך במוקד במהלך היום. במידה והעסק שלך פועל בשעות מאוחרות עקב שיתופי פעולה עם עסקים מחו"ל – תוכל לקבל שירות של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ולא לפספס ולו לקוח פוטנציאלי אחד.

מה השירות הזה נותן ואיך זה עובד?

שירות מענה אנושי לעסקים נותן שירותים דומים כמו שנותנת מזכירה היושבת במשרד – מענה טלפוני, העברת שיחות, לקיחת הודעות, שימור לקוחות, ניצול הזדמנויות מכירה, ניתוב שיחות חשובות בזמן אמת, הקלטת שיחות, מעקב שיחות ועוד. ההבדל העיקרי הוא בכך שבעל העסק לא צריך לשלם משכורת למוקדן אשר עונה לשיחות שלו ואינו צריך לשלם שכירות וארנונה על משרד.

כמו כן, ניתן להגדיר מראש שירות מלא הכולל את כל שעות היממה או לחילופין מענה רק בשעות בהן העסק סגור ואין מי שיענה לטלפון. מענה טלפוני אנושי לעסקים הינוו מודל אשר עובד בכל העולם ונותן שירות לכל סוגי העסקים. מאוד פשוט להצטרף – כל שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם השירות, לתת את המידע הרלוונטי ומכאן לצאת לדרך חדשה. זה אפילו זול.

הצטרפת לשירות מענה אנושי לעסקים וחסכת בגדול

מדובר פה בחיסכון אמיתי גם של זמן וגם של כסף. זוהי לא רק סיסמא או סלוגן שנוח להשתמש בו. בהקשר של מענה טלפוני אנושי לעסקים, מדובר באמת בחיסכון גדול:

איך שלא תסתכל על זה – זהו שירות ייחודי, חכם ומאוד משתלם. תוכל להפעיל את השירות מתי שתרצה, בראש שקט, לא תצטרך להתחייב על שעות עבודה אלא לעדכן את המוקד מתי תרצה שהוא יענה לשיחות שלך. זהו שירות גמיש למדי – תוכל למשל לטוס לחו"ל ולהעלות את כמות השעות של מענה טלפוני ביום לכמה שרק תרצה. או לחילופין להקפיא את השירות בימים בהם אתה זמין ב100%. מענה אנושי לעסקים הוא הפיתרון המושלם לכל עסק.