menu
עמוד הבית
שירותי SMS
מאמרים
איזור אישי
צור קשר



שילוב שירות לקוחות חכם לסטארט אפ

שירות לקוחות חכם לסטארפ אפ

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות סטארט אפ משלבות שירות לקוחות חכם. שירות זה מקל על העובדים והלקוחות אשר מקבלים מענה מהיר בהתאם לבעיות שונות. באמצעות שירות לקוחות חכם ניתן לקצר ולייעל תהליכים בקלות ובמהירות רבה ולספק מענה מהיר ללקוחת הקצה של החברה.

שירות חכם לסטארט אפ

לב ליבה של כל חברת סטארט אפ הוא שירות לקוחות. באמצעות שירות חכם שכולל הודעות SMS ניתן לספק ללקוחות הקצה שירות מהיר ויעיל בערוץ תקשורת פשוט, קל, ידידותי ולא מחייב. באמצעות שליחת SMS ניתן לדוור את רשימות התפוצה ולשמור על קשר עם הלקוחות השונים באמצעות חלוקתם לקבוצות וקהלים אשר רלוונטיים עבורכם, מעבר לכך, ניתן לבצע סקרים והפיק מידע חדש אודות הלקוח בכל תחום שנבחר.

מהן מטרות שירות חכם לסטארט אפ?

באמצעות שילוב שירות לקוחות תחכם לסטארט אפ ניתן להשיג כמה מטרות חשובות לעסק:

היצמדות לתוכנית שיווקית ועסקית- שילוב לקוחות חכם עוזר לנו להיצמד לתוכנית שיווקית ועסקית נכונה אשר נבנתה בהתאם לצרכי החברה. כך שאין צורך לבזבז כסף על שירותים אחרים שלא ממש נותנים לנו אפקטיביות בעבודה.

יעילות בעבודה- הודות לשירות חכם אנו מקצרים ומייעלים את תהליכי העבודה בצורה משמעותית ואף חוסכים בזמן יקר."

חסכון בכסף- שירות לקוחות חכם עוזר לנו לחסוך בהוצאות החברה. במקום לשלם על פרסום שונים שלא עוזרים להשיג בשיווק ופרסום השירות, באמצעות שימוש בכלי נכון אנו חוסכים בכסף רב ואף אפקטיביים יותר.

הודות למטרות אלה ניתן להתייעל בעבודה ואף לדעת איזה משקיעים מתאימים לנו באמצעות בדיקת נאותות לסטארט אפ.

מה חשוב לקחת בחשבון בטרם מתחילים בשילוב לקוחות חכם?

החלטתם לשלב שירות לקוחות חדש, מזל טוב! רגע לפני שאתם מתחילים בהשקת שירות זה חשוב להיצמד לתוכנית שיווקית עסקית, להשיג משקיע אשר ישקיע בפרויקט עצו, לבדוק את השוק טוב יותר בטרם נכנסים אליו ועוד. הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות בטרם התוכנית העסקית שלכם זה לחפש משקיע או משקיעים לפרויקט. לאחר מציאת משקיע או משקיעים לפרויקטים כדאי מאוד לבצע בדיקת נאותות לסטארט אפ אשר תיתן לנו מידע לגבי אמינותו של המשקיע, במיוחד שאנו לא מכירים אותו. בדיקת נאותות לסטארט אפ תעזור לנו לקבל מידע טוב יותר על המשקיע או מס' המשקיעים בטרם נתחיל לעבוד איתו. הודות למידע זה ניתן אם בכלל אנו רוצים לעבוד עם המשקיע או לא.