menu
עמוד הבית
שירותי SMS
מאמרים
איזור אישי
צור קשר



חשיבותה של מערכת ניהול לידים

מערכת לניהול לידים

עולם העסקים מוצף במיזמים שונים ומערכות חכמות, החל מניהול עסק בצורה נכונה ועד לתוכנות מתקדמות לשימור לקוחות. למעשה, כמעט כל עסק זקוק למערכות כזו או אחרת לשם תחזוקה נכונה של העסק, ובטח בעידן המודרני שבו הכל מתנהל בדיגיטל ובמדיה. עסקים רבים משקיעים משאבים, הכוללים זמן יקר והשקעה כספית לשם גיוס לקוחות חדשים והדבר אמור למגוון תחומים בתחומי נותני השירות ובעלי המקצוע ונכון גם לחנויות פיזיות וקימונועות.

כדי למצות את מירב הפוטנציאל של פרסום ושיווק העסק, יש להיערך לניהול הפניות והלידים בצורה נכונה. חברות רבות מציעות פונקציות שונות לניהול לידים, אשר חלקם מגיעים כחלק ממערכת לניהול עסק וחלקם ממוקדים יותר לניהול פניות או/ו שירות לקוחות.

הפונקציות החשובות במערכת ניהול לידים

הפונקציות הנפוצות העומדות לרשות בעל העסק לניהול לידים בקלות, משתנות ממערכת אחת לאחרת ומפיתוח אישי בהתאמה אישית לצרכי העסק למערכות רב פונקציונליות. אך ישנן כמה בולטות שהינן מתאימות לרובם המוחלט של העסקים:

כרטיס לקוח חדש – מיד עם השארת פרטים באתר או בדף הנחיתה או עם יצירת קשר טלפוני עם בית העסק, הלקוח הפוטנציאלי ייכנס למאגר הלקוחות באמצעות פתיחת כרטיס עסק חדש.

תקציר היסטורית שיחה – מיד בתום השיחה הראשונה, נציג השירות יציין תקציר על מה דובר עם לקוח ומה הובטח לו, כך כי בהתקשרות הבאה בין העסק ללקוח, הנציג הבא יקבל רקע כללי על דרישות הלקוח.

תזכורות ומשימות – כאשר מדברים על ניהול לידים, יש לציין כי עניין המשימות והתזכורות חשוב לשם גיוס הלקוחות. למשל כאשר סוכם עם לקוח כי יצרו איתו קשר בשבוע הבא, המערכת תתזכר עבורכם באופן אוטומטי את ההתקשרות עם הלקוח.

ניהול יומן פגישות – בעסקים בהם קיים הצורך בפגישה פיזית עם הלקוח, רצוי לשלב במערכת יומן ניהול פגישות המכיל בתוכו את כרטיס העסק של הלקוח.

זיהוי מהיר – מבית המערכות מציעות אפשרות זו, המאפשרת זיהוי מהיר של הלקוח באמצעות חיבור למערכות ההתקשרות של העסק.

התממשקות למערכות שונות – בעסקים בהם יש צורך בחיבור בין מערכות שונות כגון: חיבור בין יומן המשימות למערכת ניהול לידים או בין מערכת להנפקת חשבוניות או הפצת רשימות דיוור, רצוי למצוא מערכת העונה לצרכים אלו.

אחריות ותמיכה חשובים להתנהלות נכונה

כאשר תבחרו את מערכת ניהול הלידים, רצוי כי תמצאו מערכת אשר מספקת תמיכה מלאה מסביב לשעון וכזו הנותנת אחריות על ביצועי המערכת ובדגש על אבטחת מאגר מידע הנתונים שלכם והגנה מלאה מקוד זדוני וכהנה.
חברת BIZZT הינה חברה המספקת מגוון שירותים לעסקים, החל משירותי קידום ופרסום ועד למערכות מתקדמות לניהול עסק הכוללים ניהול יומן, ניהול לידים, ניהול משימות, ניתוח הנתונים של העסק, התממשקות למערכות אחרות, ניהול כרטיסי לקוח ועוד. והכל בממשק חדשני, נוח ומהיר ועם אחריות מלאה ותמיכה טכנית למקרים בהם בית העסק חווה תקלה או צריך התערבות של מפתח התוכנה.